UnrealEngine
Mapa do gry komputerowej wykonana na podstawie silnik graficzny Unreal Engine w wersji 2.4.3. W oprogramowaniu została wykorzystana biblioteka Brushify. W świecie 3D zostało przygotowane słońce, elementy chmur oraz nieba. Przesuwające się chmury oraz cień ich padania na ziemię. Zostało dodatkowo wygenerowane drzewa, krzewy oraz kamienie w zależności od wysokości terenu, w tym również trawa, śnieg, skały oraz kwiaty. Animacja została dodana do wszystkich powyższych elementów, tak by urozmaicała teren. W ramach terenu została przygotowana woda, która otacza całość mapy, nadając odpowiedni klimat. Animacja wody została uwzględniona wraz z odbiciami światła na niej.

-
Klient
Unreal Engine
-
Technologie
Unreal Engine, Brushify
-
Kategoria
Aplikacje i Gry
W zależności od bliskości kamery, elementy z bliska są wyostrzane, a z daleka wyłączane z widoczności, tak by zużycie CPU było stosunkowo niższe. Poruszanie się postacią zostało przygotowane na podstawie modelu Frist Person Control z UE4.
Brak opini klienta.

Dodatkowo do projektu została przygotowana muzyka, by oddać klimat chodzeniu po planszy.